Hub novinky

Interscroller: Mobilní reklamní formát v Sklik, který nikdo nepřehlédne

Hledáte způsob, jak zaujmout nové zákazníky? Pokud máte e-shop nebo nabízíte služby, určitě víte, že získat pozornost dnes není vůbec snadné. A právě proto Sklik přišel s novým brandovým formátem reklamy.

Co je interscroller?

Jedná se o největší mobilní banner, který se zobrazuje uživatelům na webech jako Novinky.cz, Sport.cz, Super.cz nebo Seznam Zprávy, Prozeny.cz, Garaz.cz. Obsah reklamy je schován v pozadí stránky a postupně se odkrývá, když uživatel scrolluje. Díky tomu, že reklama zabere drtivou většinu displeje, ji opravdu nelze přehlédnout a má větší šanci, že zaujme. Skvěle se hodí pro oslovení nových uživatelů a budování povědomí o vaší značce. Využít ho ale můžete i později, například při opětovném zacílení na uživatele, kteří už vaši značku znají – retargeting.

Ukázka formátu Interscroller v Seznam Sklik

Jelikož se banner nezobrazuje celý jako je tomu u jiných reklam, je potřeba při přípravě grafických podkladů dodržet určitá pravidla viditelných zón. Viz Interscroller makety.

Kolik stojí Interscroller?

U formátu Interscroller Seznam doporučuje platit za tisíc zobrazení (CPT). Pokud zvolíte platbu za proklik (CPC), reklama se pravděpodobně vůbec nezobrazí, protože cena by byla příliš nízká. Kolik lidí reklamu uvidí, záleží na tom, kolik podobných reklam právě běží. Čím vyšší CPT nabídnete, tím větší šance, že se vaše reklama ukáže. Doporučená cena je od 70 Kč za 1000 zobrazení.

Pokud vás nový formát zaujal, ale nevíte, jak ho připravit, nastavit a využít opravdu naplno, ozvěte se nám. Pomůžeme vám navrhnout poutavou reklamu a správně zacílit na vaše ideální zákazníky.