PPC reklama

Konečně dorazí zákazníci, nikoliv jen návštěvníci!

Jsme odborníci na PPC reklamu a pomůžeme vám oslovit tu správnou skupinu zákazníků, aby váš byznys mohl růst.

Nezávazná poptávka

Co je PPC reklama?

PPC reklama je efektivní způsob, jak inzerovat na Google, Seznamu nebo Facebooku. Vaše reklama se zobrazí uživatelům, kteří hledají produkty nebo služby, které nabízíte a vy pak platíte za každé kliknutí na tuto reklamu. Díky tomu máte větší šanci přivést na váš web zákazníky, kteří se skutečně zajímají o to, co nabízíte. Zároveň získáte rychlé a přesně měřitelné výsledky.

Co od nás můžete očekávat?

Provedeme vás cestou PPC reklamy od začátku až do konce. Probereme spolu vaše současné řešení a pomůžeme vám jasně definovat cíle. Další kroky vedou od realizace a monitorování reklam až k optimalizaci a dosahování výsledků. Dostaneme vaši firmu do popředí ve vyhledávačích, na webových stránkách a sociálních sítích, které vaše cílová zákaznická skupina navštěvuje. Naší prioritou je však hájit zájmy klienta, nikoliv inzertní platformy a můžete se proto spolehnout, že naše doporučení budou vždy objektivní.

Jaké jsou nástroje PPC reklamy?

Využíváme Google Ads, Seznam Sklik, Meta Ads, Microsoft Ads a srovnávače Heureka a Zboží.cz. Díky zkušenostem a úzké spolupráci s Googlem a Seznamem víme s předstihem o všech novinkách i změnách a pružně na ně reagujeme.

Proč inzerovat v PPC?

1

Okamžité výsledky

PPC reklama může přinést návštěvníky na váš web téměř okamžitě. Jakmile nastavíme kampaně, začnou přicházet kliknutí a s nimi i potenciální zákazníci.
2

Cílené kampaně

Oslovíte ty správné zákazníky ve správný čas a na správném místě. PPC reklama přesně cílí na uživatele podle jejich zájmů, chování, geografické polohy nebo demografických údajů.
3

Kontrola rozpočtu

Díky možnosti nastavit denní a měsíční rozpočty máte plnou kontrolu nad tím, kolik za reklamu utratíte. Můžete tak optimalizovat náklady a dosáhnout vyšší návratnosti investic.
4

Přesná data

PPC kampaně poskytují podrobné údaje o tom, jak si vaše reklamy vedou. Lze sledovat počet kliknutí, konverze, náklady a další metriky.
5

Flexibilita

Reklamy dokážeme rychle upravit tak, aby odrážely změny v nabídce produktů, sezónní akce nebo nové marketingové strategie. Pokud nám data řeknou, že je kampaň málo efektivní, je možné ji okamžitě pozastavit a přizpůsobit.
6

Víc vědět
nepotře —
bujete
a máte už
jasno?

Chci inzerovat

Ukázka PPC reklamy

Podívejte se, jak vaši zákaznici naleznou PPC reklamu, kterou pro vás připravíme. Zvýšíme návštěvnost vašeho webu díky cíleným kampaním, které oslovují správné zákazníky.
  • Meta Ads
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Ads
  • Sklik.cz
  • Zboží.cz
  • Heureka

Vyberte si
svůj plán

Ceny jsou uvedeny v měsíční sazbě.

Malý PPC balíček
Investice do kreditu ¹
50.000 Kč
  • Týdenní optimalizace a monitoring
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Bing Ads
  • Zbožové porovnávače
  • Webová analytika
  • Pokročilý online reporting
od 8.500 Kč
Volitelné:
  • Pokročilá webová analytika
  • Automatizace
  • Indexovač ²
Střední PPC balíček
Investice do kreditu ¹
50.000 — 125.000 Kč
  • Denní optimalizace a monitoring
  • Vše ostatní jako v malém balíčku
  • Pokročilá webová analytika
  • Cílení na více zemí v EU
od 20.000 Kč
Volitelné:
  • Pokročilá webová analytika
  • Indexovač ²
Velký PPC balíček
Investice do kreditu ¹
125.000 Kč
  • Vše jako v malém a středním balíčku
  • Automatizace
od 35.000 Kč
Volitelné:
  • Indexovač ²
Individuální
O váš
marketing
se posta —
ráme tak,
abyste se
mohli plně
soustředit
na váš růst.

¹ Kreditem se rozumí částka investovací do reklamních systémů (např. Google Ads, Seznam Sklik a další)

² Indexovač je služba pro rychlejší zaindexování stránek

Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou orientační a jsou uvedeny bez DPH. Úvodní konzultace je zdarma.

Jak budeme pokračovat?

Potřebujete víc, než PPC reklamu? Jsme připraveni postarat se o všechny vaše potřeby v oblasti online marketingových aktivit včetně správy sociálních sítí, tvorby obsahu nebo SEO optimalizaci, abyste se mohli soustředit na svůj hlavní byznys.

O PPC rekla —
mu a nastavení
kampaní se Vám
postará Jakub

Chci oslovit Jakuba
Jakub Skrbel
i
Zakladatel Marketing Hub a pečlivý profesionál s vášní pro výkonnostní marketing. Jeho bohaté zkušenosti a smysl pro detail pomáhají firmám růst a prosperovat v dynamickém světě online reklamy.