Hub novinky
PPC
Meta Conversions API: Jak zlepšit výkon vašich Facebook reklam
Ztrácíte data? Bojíte se, že investujete špatně? Nejste spokojeni s výkonem vašich kampaní? Pokud chcete, aby vaše reklamy na Facebooku byly efektivnější a přinášely lepší a lépe měřitelné výsledky, implementujte Meta Conversions API (CAPI). Ten umožňuje přesnější měření, lepší párování událostí a optimalizaci reklam, což vám může přinést více zákazníků za nižší náklady.
Proč Meta pixel nestačí?
Pokud inzerujete na Facebooku, pravděpodobně používáte Meta Pixel – malý javascriptový kód na webu, který sleduje chování návštěvníků. Jenže ten nefunguje vždy stoprocentně. Stačí, že uživatel na svém prohlížeči například blokuje reklamy nebo cookies a to vede k chybějícím nebo nepřesným datům. Výsledkem tohoto scénáře je horší cílení a vyšší náklady.
Skvělým parťákem pro Meta pixel je proto právě Meta Conversions API (CAPI). Jedná se o pokročilý nástroj webové analytiky a způsob server-side měření, kdy data ze systému Meta nejsou posílána přes prohlížeč, ale přímo přes náš vlastní server. To znamená vyšší spolehlivost a méně ztracených informací. Meta Conversions API (CAPI) vám pomůže získat lepší přehled o cestě zákazníka a optimalizovat reklamy tak, aby oslovovaly ty správné lidi.

Ukázka srovnání doměřitelnosti Facebook Pixelu (modrá) a Facebook Conversions API (zelená)
Výhody Facebook Conversions API
- Přesnější data = nižší cena za výsledek
Díky přímému propojení mezi naším serverem a Facebookem získáme spolehlivější data, s nimiž dokážeme reklamy lépe optimalizovat a zacílit na relevantnější publikum, což vede ke snížení ceny za konverzi. Kvalita dat z Conversions API (CAPI) totiž není ovlivněna blokováním reklam, problémy s připojením nebo chybami v prohlížeči.
- Lepší měření úspěšnosti
Oproti Meta pixelu nabízí Conversions API (CAPI) spolehlivější měření, které vede k přesnějšímu vyhodnocení kampaní a lepšímu pochopení chování zákazníků.
- Efektivnější cílení díky lepšímu párování událostí
Conversions API pomáhá lépe spárovat události s účty uživatelů na platformách Meta (Facebook, Instagram). Když se k Meta pixelu přidá i Conversions API (CAPI), výrazně se zvyšuje počet událostí, které se podaří správně přiřadit. Vaše reklamy tak budou vždy cílit na správné publikum.
- Lepší párování díky zašifrovaným datům
Na rozdíl od Meta pixelu umí Conversions API (CAPI) lépe zpracovávat informace o uživateli. Pracuje také se zašifrovanými maily nebo telefonními čísly. Tato data pomáhají přesněji identifikovat uživatele a zvýšit kvalitu párování a tím i cílení reklam.
Jak vám s Conversions API pomůžeme?
Pokud se nechcete trápit složitou implementací, nechte to na nás a využijte naše IT služby. Díky našemu IT vývoji jsme vytvořili vlastní server pro Facebook Conversions API Gateway a tím pomáháme našim klientům získat více dat a lépe je využít pro kampaně na Facebooku a Instagramu.

Neváhejte nás kontaktovat pokud chcete pracovat se spolehlivějšími daty a tím:
- Zvýšit efektivitu reklam
- Zlepšit cílení
- Snížit náklady na konverze
Rádi vám pomůžeme Meta Conversions API implementovat, abyste z vašich reklam na platformě Meta dokázali vytěžit co nejvíce.