Hub novinky

Meta Conversions API: Jak zlepšit výkon vašich Facebook reklam

Ztrácíte data? Bojíte se, že investujete špatně? Nejste spokojeni s výkonem vašich kampaní? Pokud chcete, aby vaše reklamy na Facebooku byly efektivnější a přinášely lepší a lépe měřitelné výsledky, implementujte Meta Conversions API (CAPI). Ten umožňuje přesnější měření, lepší párování událostí a optimalizaci reklam, což vám může přinést více zákazníků za nižší náklady. 

Proč Meta pixel nestačí?

Pokud inzerujete na Facebooku, pravděpodobně používáte Meta Pixel – malý javascriptový kód na webu, který sleduje chování návštěvníků. Jenže ten nefunguje vždy stoprocentně. Stačí, že uživatel na svém prohlížeči například blokuje reklamy nebo cookies a to vede k chybějícím nebo nepřesným datům. Výsledkem tohoto scénáře je horší cílení a vyšší náklady. 

Skvělým parťákem pro Meta pixel je proto právě Meta Conversions API (CAPI). Jedná se o pokročilý nástroj webové analytiky a způsob server-side měření, kdy data ze systému Meta nejsou posílána přes prohlížeč, ale přímo přes náš vlastní server. To znamená vyšší spolehlivost a méně ztracených informací. Meta Conversions API (CAPI) vám pomůže získat lepší přehled o cestě zákazníka a optimalizovat reklamy tak, aby oslovovaly ty správné lidi.

Ukázka srovnání doměřitelnosti Facebook Pixelu (modrá) a Facebook Conversions API (zelená)

Výhody Facebook Conversions API

  1. Přesnější data = nižší cena za výsledek

Díky přímému propojení mezi naším serverem a Facebookem získáme spolehlivější data, s nimiž dokážeme reklamy lépe optimalizovat a zacílit na relevantnější publikum, což vede ke snížení ceny za konverzi. Kvalita dat z Conversions API (CAPI) totiž není ovlivněna blokováním reklam, problémy s připojením nebo chybami v prohlížeči.

  1. Lepší měření úspěšnosti

Oproti Meta pixelu nabízí Conversions API (CAPI) spolehlivější měření, které vede k přesnějšímu vyhodnocení kampaní a lepšímu pochopení chování zákazníků.

  1. Efektivnější cílení díky lepšímu párování událostí

Conversions API pomáhá lépe spárovat události s účty uživatelů na platformách Meta (Facebook, Instagram). Když se k Meta pixelu přidá i Conversions API (CAPI), výrazně se zvyšuje počet událostí, které se podaří správně přiřadit. Vaše reklamy tak budou vždy cílit na správné publikum.

  1. Lepší párování díky zašifrovaným datům

Na rozdíl od Meta pixelu umí Conversions API (CAPI) lépe zpracovávat informace o uživateli. Pracuje také se zašifrovanými maily nebo telefonními čísly. Tato data pomáhají přesněji identifikovat uživatele a zvýšit kvalitu párování a tím i cílení reklam.

Jak vám s Conversions API pomůžeme?

Pokud se nechcete trápit složitou implementací, nechte to na nás a využijte naše IT služby. Díky našemu IT vývoji jsme vytvořili vlastní server pro Facebook Conversions API Gateway a tím pomáháme našim klientům získat více dat a lépe je využít pro kampaně na Facebooku a Instagramu.

Meta Conversion API diagram

Neváhejte nás kontaktovat pokud chcete pracovat se spolehlivějšími daty a tím: 

  • Zvýšit efektivitu reklam 
  • Zlepšit cílení
  • Snížit náklady na konverze 

Rádi vám pomůžeme Meta Conversions API implementovat, abyste z vašich reklam na platformě Meta dokázali vytěžit co nejvíce.

Další články