Hub novinky
Copywriting
Přehled vylepšení a novinek v Ecomail: Červen 2025
Využíváte pro mailing platformu Ecomail? V červnu 2025 dorazila várka novinek Ecomail, které vám usnadní práci s automatizacemi, zefektivní SMS kampaně a rozšíří možnosti integrací. Podívejme se na to nejdůležitější.
Automatizace
Automatizace v Ecomailu prošly zásadním vylepšením. Nově v reportech automatických kampaní najdete také přehled konverzí takže snadno zjistíte, jaký přínos mají vaše e-maily nebo SMS zprávy. Statistiky o míře otevření a prokliknutí jsou nyní dostupné pro mailingové i SMS kampaně.
Kromě toho se automatizační builder dočkal kompletního redesignu. Ve scénáři automatizace nyní vidíte detailní informace o jednotlivých krocích – včetně toho, kolik kontaktů se v nich právě nachází. Navíc nyní můžete při práci s časem používat funkci CURDATE() a pracovat tak s aktuálním datem.

SMS kampaně
V SMS kampaních teď máte ještě lepší přehled o tom, jak dlouhá zpráva skutečně bude. Maximální délka se liší podle toho, zda používáte diakritiku (134 znaků) nebo ne (306 znaků). Ať už je ale zpráva delší nebo kratší, příjemce ji uvidí jako jednu souvislou SMS – i když bude účtována jako dvě.
Délku SMS ovlivňuje i obsah dosazený místo merge tagů. Před odesláním si konečný rozsah snadno zkontrolujete v náhledu kampaně.
Novinkou je i možnost odhlášení přes SMS kód, který funguje i bez připojení k internetu. Povinnost mít odhlašovací mechanismus tak splníte elegantně i v offline světě.
Integrace s Ellity
Máte e-shop na Shoptetu a využíváte věrnostní program Ellity? Teď můžete oba systémy jednoduše propojit. V sekci Integrace nastavíte napojení během pár minut.
Další praktické novinky
- Jazykové mutace v integraci s WPJ: každému jazyku přiřadíte jiný seznam kontaktů. Lze nastavit v sekci Integrace.
- WooCommerce: nově se přenášejí historické objednávky a respektuje se nesouhlas s newsletterem.
Opravy a optimalizace
Značná část Changelogu #2 se věnuje technickým úpravám a opravám, které vám zpříjemní každodenní práci:
- API Delete transactions: můžete hromadně mazat víc než 1 000 objednávek naráz.
- API Get campaign stats:optimalizovaná možnost získávání statistik v rámci metody Get campaign.
- Segmentace podle podmínky „V daný den“: opět můžete při segmentaci kontaktů pracovat i s fixním datem, nejen s CURDATE().
- Exporty segmentů: zrychlený export i u větších skupin (nad 4 500 kontaktů).
- Testovací kontakt v kampani: automaticky generovaný kontakt opět ukazuje, jak se propsaly merge tagy.
- Štítky v integraci s GoOut: optimalizovaný přenos štítků v propojení s platformou GoOut
Ecomail posouvá své hranice zase o krok dál. Chcete také využít sílů emailingových kampaní a nastavit automatizace, které budou pracovat za vás? Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.