Hub novinky

4 důvody proč i malé PPC účty potřebují pravidelnou péči

Jste živnostník nebo menší firma s omezeným rozpočtem na reklamu? Říkáte si, že vám bude stačit  PPC reklamy nastavit a ony prostě budou samy pracovat za vás? Chyba. I menší reklamní kampaně mají potenciál, ale jen tehdy pokud se o ně pravidelně stará odborník. Proč?

Představte si reklamu jako rostlinu. Zasadíte ji – nastavíte rozpočet, grafiku, texty, klíčová slova. Ale co dál? Bez pravidelné péče vaše reklama “uschne”, protože:

  1. Doba se mění. Mění se technologie, trendy, legislativa a také chování lidí. 
  2. Konkurence nikdy nespí a zatímco vy necháváte vaši reklamu žít si svým životem, oni se možná reklamě pravidelně věnují naplno a drží krok s dobou.
  3. Neustále se mění také cena za proklik (CPC). Bez průběžné optimalizace můžete za prokliky zbytečně přeplácet nebo naopak nemít dostatečný dosah. 

Bez pravidelné odborné analýzy výsledků je PPC slepá ulička. Lidé na reklamu klikají, ale co se děje dál?

Co pro vás tedy jako odborníci na PPC můžeme udělat, aby vaše reklamy přinášely plody v podobě prokliků a konverzí?

Vylučování vyhledávacích dotazů

Vyloučíme irelevantní vyhledávací dotazy směřující na váš web. Díky tomu pravidelně ušetříte peníze za reklamu a můžete je investovat do dalšího rozvoje. 

Příklad: Pokud vás například souhrn kliknutí na irelevantní slovo bude stát 50 Kč týdně, ušetříte 200 Kč měsíčně. Takových slov může být desítky až stovky. A teď si představte tu úsporu za rok!


Irelevantní klíčová slova vám navíc zhoršují Skóre kvality reklamy a vy tak za stejnou pozici platíte více, než musíte.  

Sledování nových trendů

Svět reklamy se vyvíjí a také lidé mění své chování. Například změna legislativy nebo cookies lišty vám může naprosto pohřbít reklamy. Opravdu chcete vyhazovat peníze z okna? Buďte tam, kde jsou a budou zákazníci. Trendy sledujeme za vás a snažíme se být vždy o krok napřed.

Změny v PPC kampaních

Systémy jako Google Ads nebo Seznam Sklik se neustále vyvíjejí. Zároveň se od sebe navzájem liší a každý k inzerci přistupuje odlišně. Jako specialisté máme dostatečný přehled, abychom dokázali na aktuální změny pružně reagovat.

Nenechávejte zbytečně vydělávat Google

Věděli jste, že například vypnutí automatických úprav v Google Ads vám ušetří peníze? Nezapomínejte, že motivace Google je jiná, než vaše. Zájmy klienta nejsou totožné se zájmy poskytovatelů reklamního prostoru, ale my kopeme za vás.

Využijte potenciál

Uvidíme v datech, pokud se objeví příležitost vám přivést nové zákazníky a dáme vám vědět.

Správa PPC kampaní zkrátka není jen o tom „něco nastavit.“ Je to o pravidelné práci s daty, promyšlené strategii, optimalizaci a průběžném vyhodnocování výsledků.

Když přenecháte nastavení i správu vašich reklam odborníkovi, ušetříte navíc čas, ve kterém se můžete věnovat jiným aspektům vašeho podnikání. Zároveň budete mít jistotu, že vaše PPC reklamy dlouhodobě šlapou přesně tak, jak očekáváte. A hlavně pokud svěříte správu reklam PPC specialistovi, ušetříte peníze. Zní to jako paradox, ale je to tak. Specialisté na PPC mají přehled o aktuálních trendech, sledují relevantnost klíčových slov a pomáhají vám tak nevyhazovat peníze oknem. 

Pokud jsou pro vás reklamy investice, kterou chcete mít pod kontrolou nebo máte další otázky, napište nám! Ve světě PPC jsme jako doma.