Hub novinky
PPC
Co je to ThruPlay a proč na něj optimalizovat?
ThruPlay je klíčová metrika nezbytná pro úspěšné video kampaně. ThruPlay zaznamenává, kolikrát si lidé vaše video přehráli až do konce nebo z videa zhlédli alespoň 15 sekund. Díky tomu tak platíte pouze za reklamy, které uživatelé opravdu zhlédli.
Co ThruPlay umí
Thruplay vám pomůže platit pouze za video reklamy, které zákazníci skutečně zhlédnou. V případě dalších videí se video považuje za zhlédnuté pokud si ho uživatel přehraje alespoň 15 sekund. Kratší videa do 15 sekund si uživatel musí přehrát v celé délce, aby je ThruPlay považoval za zhlédnuté, přičemž se počítá zhlédnutí alespoň 97 %. Lidé se totiž na video často přestanou dívat před koncem, například při závěrečných titulcích nebo když začíná obsah pomalu mizet.
Jak se liší ThruPlay od zájmu o příspěvek
Dle metriky „Zájem o příspěvek“ se počítá jako konverze mj. zhlédnutí alespoň 3 sekund z videa. Vzhledem k tomu, že video se často začíná přehrávat automaticky, je tato konverze velmi zkreslená, protože nevypovídá nic o skutečné interakci s obsahem. Při optimalizaci na ThruPlay dojde k doměření konverze až při zhlédnutí 97 % videa (kratší videa) nebo alespoň 15 sekund (delší videa) a dovedená konverze tak může být mnohem kvalitnější.
Jak na úspěšné videoreklamy
Pokud chcete, aby vaše reklama měla skutečný dopad, musíte ale primárně udržet pozornost diváků. Chcete-li dosáhnout i s vašimi videi co nejlepších výsledků, doporučujeme optimalizovat na ThruPlay pro získání relevantního publika a při tvorbě videí se zaměřit na:
- Silný úvod: Zaháčkujte sledující během prvních 3 sekund
- Délka videa: Kratší formáty udrží pozornost
- Zajímavé vizuály: Používejte dynamické záběry
- Titulky: Mnozí sledují bez zvuku – titulky pomohou udržet pozornost
Nebojte se ani experimentovat a testovat různé formáty, abyste našli ten, který nejlépe osloví vaše cílové publikum.
Dostupné umístění reklam
Reklamy ve formátu jedno video nebo rychlé prostředí se můžou uživatelům zobrazit na následujících místech:
- Facebook: Kanál příspěvků, videokanály, instreamové video, Rychlé články, Stories, Marketplace, Facebook Business Explore, Reels, výsledky vyhledávání na Facebooku
- Instagram: Kanál příspěvků, Stories, Reels, oddíl Prozkoumat, výsledky vyhledávání na Instagramu
- Messenger: Stories
Proč optimalizace na ThruPlay funguje
- Oslovíte uživatele, kteří mají skutečný zájem o váš obsah
- Zlepšíte míru zapojení a ušetříte peníze na reklamy
- Zvýšíte návratnost investic
Díky datům z ThruPlay můžeme lépe identifikovat uživatele, které váš obsah skutečně zaujal a na tyto uživatele pak cílit reklamy v ramci remarketingového publika.
Neztrácejte cenné příležitosti! Pomůžeme vám zvýšit efektivitu kampaní, zaměřit se na správné publikum a udržet jeho pozornost. Chcete se dozvědět více? Kontaktujte nás, ve světě metrik jsme jako doma.