Hub novinky
PPC
Seznam Sklik: Nová publika se zájmem o koupi (05/25)
Seznam.cz dále rozšiřuje možnosti cílení reklam v systému Sklik. Nově v dubnu 2025 přibyly atraktivní segmenty v rámci publik v zájmech o koupi, které otevírají inzerentům cestu k ještě efektivnějším kampaním. Konkrétně byla nabídka rozšířena o oblasti jako sport, sportovní akce, nemovitosti a další. Tato aktualizace umožní marketérům přesněji oslovovat potenciální zákazníky v klíčových momentech jejich nákupní cesty, a tím maximalizovat návratnost svých PPC kampaní.
Tento krok je pravděpodobně součástí širší strategie Seznamu pro rok 2025, jejímž cílem je výrazně posílit možnosti cílení v systému Sklik. Podle informací z konference „Inspirace ze Seznamu: Jak zazářit v online světě?“ plánuje Seznam rozšířit počet kategorií zájmů a zájmů o koupi z dosavadních 200 na 700. Toto rozšíření má inzerentům umožnit přesnější a relevantnější cílení reklamních kampaní .
Seznam nových zájmů o koupi:
- Regály
- Potápění
- Motodíly
- Cestování – Maďarsko
- Cestování – Německo
- Sportovní akce – obecně
- Basketball – NBA
- Formule 1
- Fotbal – 1. Česká Liga
- Fotbal – Liga Mistrů
- Fotbal – Premier League
- Hokej – 1. Česká Liga
- Hokej – NHL
- MMA – Clash of the Stars
- MMA – UFC
- MMA Oktagon
- MotoGP
- Koupě nemovitosti – do 2 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 4 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 6 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 8 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 10 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 12 mil. Kč
- Koupě nemovitosti – do 15 mil. Kč