Hub novinky

Seznam Sklik: Nová publika se zájmem o koupi (05/25)

Seznam.cz dále rozšiřuje možnosti cílení reklam v systému Sklik. Nově v dubnu 2025 přibyly atraktivní segmenty v rámci publik v zájmech o koupi, které otevírají inzerentům cestu k ještě efektivnějším kampaním. Konkrétně byla nabídka rozšířena o oblasti jako sport, sportovní akce, nemovitosti a další. Tato aktualizace umožní marketérům přesněji oslovovat potenciální zákazníky v klíčových momentech jejich nákupní cesty, a tím maximalizovat návratnost svých PPC kampaní.

Tento krok je pravděpodobně součástí širší strategie Seznamu pro rok 2025, jejímž cílem je výrazně posílit možnosti cílení v systému Sklik. Podle informací z konference „Inspirace ze Seznamu: Jak zazářit v online světě?“ plánuje Seznam rozšířit počet kategorií zájmů a zájmů o koupi z dosavadních 200 na 700. Toto rozšíření má inzerentům umožnit přesnější a relevantnější cílení reklamních kampaní .

Seznam nových zájmů o koupi:

  • Regály
  • Potápění
  • Motodíly
  • Cestování – Maďarsko
  • Cestování – Německo
  • Sportovní akce – obecně
  • Basketball – NBA
  • Formule 1
  • Fotbal – 1. Česká Liga
  • Fotbal – Liga Mistrů
  • Fotbal – Premier League
  • Hokej – 1. Česká Liga
  • Hokej – NHL
  • MMA – Clash of the Stars
  • MMA – UFC
  • MMA Oktagon
  • MotoGP
  • Koupě nemovitosti – do 2 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 4 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 6 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 8 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 10 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 12 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 15 mil. Kč