Webová analytika

Pomocí webové analytiky budete mít přehledné informace o tom, co se na vašem webu odehrává a jaký to má vliv na vaše podnikání.

Nezávazná poptávka

Co je webová analytika?

Webová analytika je klíčový nástroj pro pochopení chování návštěvníků na webových stránkách. Umožní vám nejen lépe porozumět vašim zákazníkům, ale také zlepšit jejich uživatelskou zkušenost a zvýšit konverze. Můžete identifikovat silné a slabé stránky vašeho webu a zefektivnit své online strategie.

Jaké nástroje používáme?

K webové analytice využíváme nástroje Google Analytics 4, Google Looker Studio a Google Tag Manager a také metodu server-to-server, díky které se nemusíme spoléhat pouze na zákazníkův prohlížeč a jeho cookies. Využívání analytických nástrojů přispívá k efektivnější strategii a lepším obchodním výsledkům.

Proč využít webovou analytiku?

1

Zlepšení výkonnosti vašeho webu

Nástroje webové analytiky poskytují data o tom, jak uživatelé interagují s vaším webem. Díky těmto informacím můžete odhalit slabá místa vašich stránek, optimalizovat obsah nebo design a zlepšit tak celkovou uživatelskou zkušenost.
2

Rozhodování na základě informací

S přesnými daty a analýzami máte možnost přijímat rozhodnutí na základě reálných informací, nikoli pouze na základě pocitů nebo odhadů.
3

Lepší porozumění zákazníkům

Díky analýze chování uživatelů na vašem webu můžete získat cenné informace o jejich preferencích, demografii a potřebách. To vám umožní vytvářet cílenější obsah a nabídky, které odpovídají jejich očekáváním.
4

Optimalizace marketingových kampaní

Webová analytika vám umožňuje sledovat účinnost marketingových kampaní. Můžete vyhodnotit, které kanály přinášejí nejlepší výsledky a upravit strategie pro maximální návratnost investic.
5

Sledování cílů

Konkrétní data pomáhají sledovat, zda dosahujete stanovených cílů. Můžete nastavit konkrétní metriky a pravidelně měřit, jak dobře se vám daří je plnit. Je možné sledovat čtenost článků, počet odeslaných formulářů, kopírování telefonních čísel a emailových adres a mnoho dalšího.
6

Víc vědět
nepotře —
bujete
a máte už
jasno?

Chci zlepšit výkon svého webu

Ukázka webové analytiky

Podívejte se, jak vypadá webová analytika v praxi. Používáme vizuální nástroje pro přehlednou analýzu dat.
  • Meta Ads
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Ads
  • Sklik.cz
  • Zboží.cz
  • Heureka

Jak budeme pokračovat?

Potřebujete víc, než webovou analytiku? Jsme připraveni postarat se o všechny vaše potřeby v oblasti online marketingových aktivit včetně správy sociálních sítí, tvorby obsahu nebo SEO optimalizaci, abyste se mohli soustředit na svůj hlavní byznys.

O web—
ovou analytiku
webu se Vám
postará Jakub

Chci oslovit Jakuba
Jakub Skrbel
i
Zakladatel Marketing Hub a pečlivý profesionál s vášní pro výkonnostní marketing. Jeho bohaté zkušenosti a smysl pro detail pomáhají firmám růst a prosperovat v dynamickém světě online reklamy.