Hub novinky

Google CSS program: Inzerujte na Google o 20 % levněji

Snižte náklady na PPC reklamy zapojením do férového CSS programu, který vám umožní zaplatit za kliknutí na reklamu v Google Nákupech až o 20 % méně a dosáhnout lepších výsledků. 

Jako odborníci na PPC reklamu víme, že efektivní správa reklamních kampaní je klíčem k maximálnímu využití vašeho rozpočtu. Naším cílem je proto zajistit, aby vám reklamy přinášely zisk a zároveň, abyste co nejvíce ušetřili na nákladech. Klientům, kterým spravujeme Google Ads dokážeme ušetřit na nákladech až 20 % díky zapojení do výhodného CSS programu.

Jak fungují CSS programy?

Na základě rozhodnutí Evropské komise byl Google nucen zvýšit konkurenceschopnost ve svém inzertním prostoru a uvolnit místo ve vyhledávání také jiným „zbožovým srovnávačům„. Na základě toho vznikly různorodé CSS (Comparison Shopping Services) programy, díky kterým můžete ušetřit až 20 % na nákladech.

Proč zrovna 20% úspora?

Při aukci přímo v CSS programu Google Nákupy si Google účtuje 20% marži jako poplatek za náklady na provoz. Z CPC (ceny za proklik) se tedy odečte 20 %, což ale sníží výši vaši nabídky a v důsledku tedy její efektivitu. Aby vaše nabídka vynikla, museli byste dopředu počítat s odečtem marže a investovat tak více. Díky Evropské komisi ovšem vstoupili na scénu také CCS programy jiných srovnávačů, které s výše zmíněnými 20 % pracují variabilně ve prospěch inzerentů.

Ukázka Google CSS programu - úspora až 20 % v Google Ads nákladech.

Nižší náklady, větší dosah

Klientům, kterým spravujeme PPC reklamy se snažíme ušetřit náklady zapojením do co nejvýhodnějšího CSS programu. Díky tomu neplatíte 20% marži z každé jednotlivé aukce, ale pouze fixní částku bez ohledu na objem investic nebo cenu za proklik. Cena za CSS program se pohybuje už od 1290 Kč za měsíc a inzerovat přitom můžete ve všech zemích Evropské unie, Švýcarsku i Velké Británii, což přináší obrovskou konkurenční výhodu pro vaše podnikání. 

Měsíční náklady na CSS program navíc můžeme dále investovat do vyššího CPC, což umožní vaší nabídce získat lepší pozici ve vyhledávání. Peníze vám tak zároveň vyděláváme i šetříme. 

Zapojení do CCS programu 

O přechod pod CSS program se kompletně postaráme my a z praktického hlediska to pro vás neznamená žádné velké změny. Vaše kampaně budeme dále spravovat stejným způsobem, změní se pouze štítek pod vaší reklamou, který označuje CSS program, pod který nabídka spadá. K veškerým datům budete mít i nadále přístup pouze vy ve spolupráci s námi, takže se nemusíte obávat, že do nich bude nahlížet i někdo další. 

Chcete se dozvědět více? Pro podrobné informace o zapojení do CSS programu a PPC reklamách nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám pomůžeme ještě více optimalizovat investice do kampaní tak, aby přinášely maximální výsledky bez zbytečných starostí.