Hub novinky
PPC
Zboží.cz a Sklik přináší přesnější měření konverzí
Seznam.cz od 12.listopadu 2024 zavádí lepší měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz. Vylepšené měření má pomoci inzerentům získat lepší přehled o úspěšnosti jejich kampaní.
Hlavní novinkou je vylepšení technologie měření, která pomůže sledovat více uskutečněných konverzí i v situacích, kdy uživatelé omezují používání cookies nebo existuje jiný problém, který omezuje měření. Nová metoda měření využívá identifikátor prokliku na reklamu (v URL označený parametrem sznaiid), který se následně odesílá zpět do Seznamu spolu s konverzním kódem.
Co to znamená pro inzerenty?
- Více zaznamenaných konverzí: Nové technologie zvládnou lépe sledovat chování uživatelů i v případech kdy měření například blokuje prohlížeč. Počet konverzí v Skliku průměrně stoupne o 6 % a počet konverzí ve Zboží.cz průměrně stoupne o 25 %.
- Přehlednější reporty: Díky přesnějším datům mohou inzerenti lépe vyhodnocovat své kampaně a optimalizovat je pro vyšší návratnost investic.
- Jednoduchá implementace: Aktualizace nevyžaduje složité technické zásahy – vylepšené měření konverzí se spustí automaticky, pokud máte na cílové stránce reklamy i na konverzní stránce nasazený retargetingový kód.
Ještě na Seznamu neinzerujete nebo potřebujete pomoc s vašimi současnými kampaněmi? Neváhejte nás kontaktovat a podíváme se na to – každá konverze se počítá! 🚀